Мионичани задовољни радом Центра за информисање, више од 2.300 позива током пандемије Ковид 19

Преко Центраза информисање грађана општине Мионица, за време панедмијеКовид 19, пружена је помоћ за преко 2.300 грађана. У координацији с волонтерима,центар је помагао свим Мионичанима, који су затражили помоћ. Помоћ је обухватала најразличитије потребе грађана, од доставе хране, лекова, информација о раду општинских служби и у вези с вакцинацијом против Ковида 19.Радом општинског Центра за инфoрмисање грађана, задовољна је већина Мионичана.У 2020. години, и у првих пет месеци 2021. године, у центру, који обједеињује рад свих општинских служби, успешно је обрађено скоро 3.000 захтева.Реултати анкете, која је спроведена у марту и априлу, показали су да је радом центра задовољно 72 одсто грађана.Циљ анкете је био да се утврди мишљење и став грађана, да се чују њихови предлози за унапређење система, који је оцењен као моћан алат у комуникацији локалне самоуправе са грађанима.

Велики су бенефити овог система. Штеди време, смањује гужве на шалтерима.Грађани желе да буду информисани, да могу да пријаве текуће проблеме и да знају када ће ти проблеми бити решени, а ми смо ту да на њихове захтеве ажурно одговоримо. Посебну пажњу смо посветили комуникацији у случају ванредних ситуација када је време ограничавајући фактор - рекао је Бобан Јанковић, председник општине Мионица.

      Јанковић истиче да је формирање Центра био један од најважнијих корака у циљу успостављања квалитетне, ефикасне, одговорне и добро организоване општинске управа која ће бити сервис грађана.Интензивно смо радили на његовом развоју и унапређењу, а резултати нашег рада се мере овом позитивном оценом наших грађана. Добра оцена нашег рада је подстрек да још више унапредимо целокупно пословање и још снажније се посветимо решавању потреба Значај Центра најбоље илуструју бројеви. У 2020. години број захтева повећан чак за 93,64 одсто у односу на 2019. годину. Од почетка 2021. године регистровано је 656 захтева. Највећи број односио се на ЈКП „Водовод Мионица“ и то 327 захтева, од чега је успешно решено 74,92 одсто.Центар за информисање грађана (ЦИГ) основан 2018. године. Обједињује све установе у општини Мионица. Грађани путем бесплатног позива преко броја 0800 5050 55 могу добити све неопходне информације, пријавити квар на водоводној и канализационој мрежи, квар на јавној расвети, поднети пријаву инспекцији, добити контакт телефоне, распитати се о актуелним догађајима. Такође, оператери у систему пружају помоћ и око пријаве за вакцинацију, пријаве за актуелну новчану помоћ од државе и др. са циљем да се оствари што боља комуникација између локалне самоуправе и грађана, као и да грађани на што једноставнији начин долазе до потребних информација.